AVISU ABERTURA KONKURSU
Unidade Recursus Humanos, Ministério Finansas hakarak fó hatene ba públiku katak oras ne’e dadaun Ministériu Finansas loke vaga nén (6) ba pozisaun Assistente Informasaun/ Information Assistant hanesan iha referensia tuir mai ne’e:
Títulu Pozisaun : Assistente Informasaun/ Information Assistant (Posu Integradu Batugade & Salele, Diresaun Jeral Alfandêgas)
No.Ref : 413/ URH-MF/VII/2017
Vaga atu prienxe : Total 6
Postu Integradu Batugade – 4
Postu Integragu Salele- 2
Tipu de konkursu : Konkursu Públiku
Kategoria : Kontratadu
Indise Salarial : US$ 150 – US$ 200/Fulan
Prazu validade konkursu públiku periodu ida ne’e validade to’o : 14 Julhu, 2017
A. Deskrisaun Kontéudo funsional: (hare diskrisaun funsoens iha termu referensia iha página https://www.mof.gov.tl/wp-
B. Rekezitu ba Admissaun :
1. Rekezitu Jeral
- Sidadaun Timorense;
- Kualifikasaun akademika mínimu remata eskola sekundáriu /ka diploma iha area relevante;
- Iha tinan mínimu 18 no máximun 45;
- Iha integridade a’as, onestidade no disiplina ne’ebé makaás;
- Iha komitmentu ne’ebé makaás ba servisu;
- Koñesimentu no abilidade uza sistema komputador mínimu programa ms.word & ms.excel;
- Pro-aktivu hodi aprende knar foun;
- Iha vontade atu aprende liu tan.
2. Kriteria Selesaun (Assistente Informasaun/ Information Assistant)
A. Essensial:
- Remata Eskola Sekundaria no/ka diploma iha area Komunikasaun no Informasaun,
- Iha esperiensia servisu tinan 2 iha area atendimentu kliente iha setor públiku;
- Iha abilidade komunikasaun ne’ebé fluente atu koalia no hakerek iha lian tetun no/ka Portugés, bahasa Indonesia no Inglés,
- Hatudu koñesimentu di’ak kona ba padraun atendimentu klientes;;
- Hatudu kapasidade servisu ho ekipa, servisu kliente no rezolve problema;
- Hatene uza komputador ho aplikasaun Microsoft Office hanesan; Ms. Word, Excel no Data Base
B. Preferível:
- Remata lisensiatura iha area Komunikasaun no Informasaun;
- Iha esperiensia servisu hanesan atendimentu kliente iha Postu Integradu nian.
C. Prosedimentu Aplikasaun:
a. Aplikante tenki hatama dokumentus aplikasaun hotu inklui: (a) Karta aplikasaun, (b) CV detalhu labele liu to’o pajina 7 no (c) Responde ba kriteria selesaun (ezemplu bele hare iha ne’e: APPLICATION_PROCEDURES_MoF-
b. Karta aplikasaun/ rekerimentu tenki dirizi ba: Unidade Rekursus Humanos, Sr. Abilio Barros Soares – Koordenador Unidade Rekursus Humanos, 9° andar URH, Torre Ministériu Finansas, Ai-Tarak Laran, Díli
c. Aplikante tenki submete dokumentus aplikasaun mai e-mail, [email protected] to’o masímu tuku 17:00 OTL iha Loron 14 Julhu, 2017.
d. Formatu atu Responde ba kriteria selesaun bele hare iha aneksu;
e. Kandidatu ne’ebé la tuir prosedimentu aplikasaun ka entrega aplikasaun inkompletu sei konsidera hanesan Diskualifikasaun;
f. Prosesu selesaun ba vaga Assistente Informasaun mak hanesan :
- Selesaun Kurikular (CV shortlisting);
- Teste hakerek ;ss
- Entrevista professional;
Ministériu Finansas se’i kontaktu de’it ba kandidatu ne’ebé liu ou passa ba selesaun prosesu rekrutamentu.
Recruitment Team | Human Resources Unit 9th Floor, HR Unit,
Tower Ministry of Finance,
Ai- Tarak Laran, Dili, Timor-Leste
[email protected]
Discussion about this post